Yabancı basın Türkiye musluklarını kapattı: Misson Failed!

Türkiye'de yayın yapan yabancı basın kuruluşları son dönemde aşırı artmıştı. Bir anda Türkiye'ye aşırı ilgi gösteren bu kuruluşların ortak özelliği ise Türkiye düşmanı yayınlar yapmalarıydı. Çalışanlarına yüksek ücretler veren bu kuruluşlar küresel sermayenin Türkiye'yi karıştırma operasyonları başarısız olunca musluğu kapatmaya başladı. Yani onların tabiriyle Mission Failed! (görev başarısız)

Türkiye'de son dönemde yabancı medya kuruluşlarının art arda temsilcilikler açtıklarına ve özel bir ilgiyle yayınlar yaptıklarına şahit oluyorduk.

DW, Sputnik, Independent Türkçe, BBC, Euro News bir çırpıda sayabildiklerimiz.

Hepsinin de ortak özelliği Türkiye düşmanı yayınlar yapmaları...

Suni pahalılığı, kurdaki spekülatif yükselişi var gücüyle kışkırtıcı yayınlarla topluma anlatan bu medya kuruluşları Dolar'ın 18'den 11'e çakılması sonrası ise tüm heveslerini kaybettiler.

Çalışanlarına yüksek ücret ödeyen firmalar bir bir musluklarını kısmaya başlıyorlar. 

İşte onlardan biri İngiliz menşeili Siyonist gazete BBC!

"Türkiye'de enflasyon gerçekte yüzde 80" diyerek haber yayınlayan İngiliz BBC, İstanbul'daki çalışanlarının maaşına yüzde 20 zam teklif etti.

Zammı az bulan çalışanlar ise greve başladı. Yani Türkiye batıyor, Avrupa uçuyor haberleri yapan o gazeteciler yabancı patronlarına karşı şimdi grevde...

Türkiye'yi batırmak için operasyon başlatan küresel sermayeye beşinci kol faaliyetleri ile destek veren bu kuruluşların sahipleri de muslukları kapatmaya başladığını göre Siyonizm'in Türkiye planı başarısızlıkla sonuçlandı demektir; Misson failed!

Yakındır diğer fondaş medyanın da musluklarının kesilmesi...

O.G.

15 Oca 2022 - 14:25 - Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak El-Aziz Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan El-Aziz Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler El-Aziz Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı El-Aziz Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.